niedziela, 17 września 2017

Dwanaście centymetrów nieba - czyli margaretkowe botki

Cześć!
Jak pewnie dobrze wiecie w tym sezonie królują haftowane kwiaty na ubraniach i dodatkach. Idąc za trendami zakupiłam sobie botki z owym nadrukiem.
Kiedy weszłam do sklepu, zakochałam się od pierwszego wyjrzenia. Kompletnie straciłam dla nich głowę. Chcąc uniknąć zakupu szybko wyszłam ze sklepu, niestety po zrobieniu dwudziestu kółek wokół galerii musiałam tam wrócić. Dwanaście centymetrów piękności.
Buty wyszły z kolekcji Margaret, są zupełnie w moim stylu. Nadają się na eleganckie wyjście, imprezę w klubie, czy po prostu spacer. Dzięki swojej platformie wygodnie się je użytkuje. ;)
Mimo, że ciężko przejść w nich kilka kilometrów robią wrażenie. No i automatycznie wydłużają nogi, a idealny duet tworzą z czarnymi rurkami.
Ich cena to sto czterdzieści złotych, ale czego się nie robi z miłości, prawda?

Można je kupić w sieci sklepów Deichmann
A tutaj kilka zdjęć w owych cudeńkach:















*Post nie jest sponsorowany.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)