poniedziałek, 25 września 2017

Co podoba mi się najbardziej w trendach jesienno zimowych 2017/18

W sklepach pojawiło się mnóstwo nowych ubrań, tworzonych z myślą o nowych trendach. Mnie bardzo przypadły do gustu i chcę pokazać Wam, co mi się najbardziej spodobało.

1. Klasyka

Znalezione obrazy dla zapytania trendy 2017/18 klasyka

Znalezione obrazy dla zapytania trendy 2017/18 klasyka

W sieciówkach można znaleźć mnóstwo rzeczy typu must have. Biała koszula, marynarka, eleganckie szpilki - styl businesswoman pobija rynek. Uważam, że takich rzeczy nigdy dosyć, ponieważ współgrają z każdą częścią garderoby.


2. Czerwień


Podobny obraz Podobny obraz

Ten kolor pojawia się na wszystkich półkach, dodaje elegancji  i szyku. Idealny, aby zrobić stylizację nieco odważniejszą i dodać do niej ,,pazura''.


3. Futra

Podobny obraz  Znalezione obrazy dla zapytania trendy 2017/18 futra

Oczywiście sztuczne, mimo, że na zdjęciach wstawiłam futra kolorowe, odważne, najbardziej podobają mi się białe.

Podobny obraz



4. Srebro!


Znalezione obrazy dla zapytania trendy 2017/18 srebro
Znalezione obrazy dla zapytania trendy 2017/18 srebro

Bardzo lubię srebro, które ładnie odbija światło. Niekoniecznie srebro typu folia aluminiowa, ale takie ładne, mieniące się. Idealnie wygląda na spódnicach, sukienkach, czy butach.




Trendów oczywiście jest więcej, lecz wybrałam te, które mi się spodobały najbardziej. W mojej szafie na pewno nie ich nie zabraknie. A co Was przekonuje najbardziej?




PS.

Już niedługo test pasków wybielających Crest z tej strony.
Czekam na paczkę, więc więcej opowiem Wam za parę tygodni. Testowaliście? Jakie są Wasze opinie?
Znalezione obrazy dla zapytania crest polska


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)