poniedziałek, 14 marca 2016

Zdjęcia z celebrytami

Witam Was, dziś chcę się z Wami podzielić moją kolekcją zdjęć ze znanymi osobami. Zdjęć tych mam, a raczej miałam więcej, ale gdzieś zniknęły, najbardziej szkoda mi zdjęcia z Nowakowskim, no, ale cóż.
Zdjęcia z reguły są jakości okropnej, bo zazwyczaj w trudnych warunkach, często na szybko. Z niektórymi z tych osób miałam okazję porozmawiać i powiem Wam, że są zupełnie inni, niż jako my ich odbieramy. No to zapraszam do oglądania:
Z przyjaciółką Kariną i Panią Anną Marią Wesołowską




Z Mariuszem Wlazłym




Z Letnim Chamskim Podrywem


Z Andrzejem Sewerynem

Z Cezarym Żakiem




Z Anią Cieślak
 \

Z Karolem Rędziochem




Z Karolem Kłosem

Z brzuchem Andrzeja Wrony (heheszki)

Z Andrea Anastasi




Z Maćkiem Musiałem

Z Dawidem Antonkiewiczem z Letniego Chamskiego ;)

Z Anetą Todorczuk - Perchuć 

Z Wojciechem Wysockim

Słaba jakość, ale i tak je kocham za to, że z Winiarem <3

To, co wyżej :)


Oczywiście mam oprócz tego mnóstwo autografów, ale także znam kilka osób, z kótymi miałam okazję rozmawiać, niestety bez zdjęć, np. z Mesajahem.

A Wy macie jakieś zdjęcia ze znanymi osobami? Co sądzicie o zdjęciach i autografach? :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)