sobota, 26 marca 2016

Pomadka z wibo

Witajcie Kochani,
Dawno nie było posta typowo kosmetycznego, a dziś chcę Wam coś polecić. Otóż kilka miesięcy temu zakupiłam sobie pomadkę z wibo. Nie oczekiwałam po niej zbyt wiele, ponieważ kosztowała koło dyszki, a mi po prostu spodobał się kolor. Jednak ku mojemu zdziwieniu sprawdziła się rewelacyjnie. 

Oto jej największe zalety:

  • Wystarczyła na około 8 miesięcy, a stosowałam dość często,
  • Świetna pigmentacja, piękny kolor,
  • Niska cena,

Niestety zmazał mi się jej numer na opakowaniu, więc wkleję zdjęcia pomadek z tej serii z Internetu, moja była mocno fioletowa. Teraz wyszły odrobinę zmienione opakowania tych szminek.

Miałyście kiedyś którąś? Polecacie?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)