sobota, 6 czerwca 2015

Książkowi ulubieńcy.

Hejka,
Jeśli czytacie mojego bloga, wiecie, że obiecałam zdjęcia z Londynu. Będą, postaram się zamieścić je tutaj w przyszłym tygodniu.
Dziś przyszedł mi do głowy pomysł, aby zrobić listę moich ulubionych książek. Książki te czytało mi się szybko, łatwo i przyjemnie. Będą one przeznaczone bardziej dla dziewczyn, które lubią romansidła. Mimo wszystko znajdą się też książki, które polecam ludziom, którzy lubią kryminały, a także coś dla czytelników o mocniejszych nerwach. ;)
Oto siódemka moich faworytów:
,,Anna i pocałunek w Paryżu'', Stephanie Perkins. Książkę tę czytałam dość dawno temu, ale pamiętam, że bardzo mi się podobała. Coś dla dziewczyn, które lubią romanse.

,,Wizje w mroku'', L.J. Smith - Ta książka również bardzo mi się podobała, historia o miłości i wampirach.
Nicholas'a Sparks'a zna już chyba większość ludzi. Znany jest oczywiście ze swoich romantycznych powieści, bardzo podoba mi  się ,,List w Butelce''.

,,Gwiazd Naszych Wina'', John Green - Książka, którą już wszyscy znają. Bardzo mi się podobała, wzruszająca historia o dziewczynie i chłopcu, którzy są ciężko chorzy.

Teraz dwa kryminały Pani Agaty Christie. ,,Dwanaście prac Herkulesa'' przeczytałam tylko dlatego, że książka ta była moją lekturą. A jednak - bardzo mi się spodobała. Do tego stopnia, że cały czas czytam inne książki tej autorki,
Książka Agaty, która również bardzo mi się podobała. Dobre w jej pisaniu jest, że wcale nie trzeba czytać seriami, bo mimo, że historie wspominają o innych, bardzo się z nimi nie wiążą.
Władysław Bartoszewski - ,,Mój Auschwitz'' - to coś dla ludzi o mocnych nerwach. Polecam tę książkę nie tylko ludziom interesującym się historią, ale każdemu. Ludzie powinni doceniać to co mają teraz, nie każdy zdaje sobie sprawę z tego, co dokładnie ludzie przeżywali w przeszłości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)