sobota, 13 czerwca 2015

Londyn!

Dziś post o Londynie. Byłam tam dwa tygodnie temu, bardzo mi się podobało. Podobały mi się zabytki, mosty, ciekawe historie, które zawdzięczam świetnemu przewodnikowi. Byliśmy u angielskiej rodzinki, nasza kilkudniowa ''mama'' chodziła ubrana  cała na różowo. Wszyscy byli bardzo mili. ;) Mogłyśmy posmakować angielskich dań, kultury. Oczywiście było kilka rzeczy, które mi się nie podobały, np. zatłoczone metro. Ale to wielkie miasto, nie ma się co dziwić. Podobały mi się sklepy, oczywiście nie obyło się bez wejścia do Lush'a, czy Primark'a. Nasza wycieczka wywarła na mnie bardzo pozytywne wrażenie.

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)