niedziela, 22 marca 2015

Zadanie filmowe!

Witam! Dziś zacznę od tego, że przepraszam, że nie odezwałam się w zeszłym tygodniu, ale zdecydowanie nie mam wiele czasu na korzystanie z tak cudnego wynalazku, jakim jest Internet.
No tak, a dziś opowiem Wam o moim nowym postanowieniu. 
Jestem humanistką, chcę zdawać maturę rozszerzoną na pewno z języka polskiego, a wiem, że muszę znać wiele tekstów kultury. Dlatego postanowiłam, że przynajmniej raz w tygodniu zabiorę się za oglądanie jakiegoś filmu. Trzeba mieć duży zakres znajomości filmów, tytułów, bo na pewno przydadzą się jako przykłady do argumentów. Nie ukrywam jednak, że pomysł zaczerpnęłam z bloga Kuczyniaczekpisze, jak i całą listę filmów. Jestem leniuszkiem, więc nie chciało mi się układać władnej listy. :)
Pomysł mi się bardzo spodobał, myślę, że takie zadanie pozwoli mi się odprężyć i wzbogaci główkę. ;)


Jak Wam podoba się pomysł z wyzwaniem filmowym?

4 komentarze:

  1. Ciekawy pomysł. Sam muszę się podjąć takiego wyzwania. Choć to nie jest zbyt trudne, patrząc po długości filmów. Dlaczego te wszystkie wyzwania filmowe i książkowe są dla kobiet? o_O Jakby każdy facet lubił tylko żłopać piwo i oglądać mecze. To trochę przykre dla mnie. No cóż, może ułoże własne, albo po prostu przekształcę jedną kwestię. Pozdawiam.

    http://bezstronnie-obiektywny.blogspot.com/2015/03/wielkie-ekranizacje.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje wyzwanie nie jest tylko dla kobiet, możesz się podjąć. :)

      Usuń
  2. 59 year-old Data Coordiator Estele Mapston, hailing from Earlton enjoys watching movies like Colossal Youth (Juventude Em Marcha) and Graffiti. Took a trip to Ha Long Bay and drives a Ferrari 250 LWB California Spider Competizione. Wiecej informacji

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)