piątek, 6 marca 2015

Batoniki musli

Niedawno robiłam batoniki musli. Wyszły bardzo dobre, a także zdrowe. Dziś postanowiłam podzielić się z Wami przepisem. ;)
Przepis pochodzi ze strony durszlak.pl

Składniki:
  • 460 ml (1 puszka) słodzonego mleka skondensowanego (dodałam niesłodzone mleko )
  • 600g płatków owsianych
  • 100 g pestek słonecznika
  • 100g orzechów lub migdałów( dodałam  laskowe i migdały)
  • 400 g owoców suszonych : (śliwki, morele, daktyle)
  • szczypta soli
  • 100g miodu
  • 1/2 malej konfitury morelowej (dodałam brzoskwiniową)
  • kilka kostek gorzkiej czekolady do polania
Wykonanie:
Mleko lekko podgrzewamy. W misce mieszamy płatki owsiane, owoce, bakalie, sól. Dodajemy do tego mleko, miód i konfiturę. Mieszamy całą masę. Masę wykładamy na blachę wyłożoną papierem do pieczenia. Rozsmarowujemy na grubość około 1-1,5 cm. Pieczemy około 30 min na złoty kolor. Po wystudzeniu kroimy na mniejsze batoniki i polewamy roztopioną czekoladą.
Niestety zdjęcia moich batoników nie mam, ale wyszły podobnie do tych:



SMACZNEGO!

9 komentarzy:

  1. Już dużo razy widziałam takie na Tumblrze i w Internecie. Bardzo chciałabym je zrobić, są chyba dobre do szkoły? Myślę że dodam żurawinę którą kocham <3
    podmarzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę musiała spróbować,może posmakują moim dziewczynom:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeny, szukałam wszędzie takiego idealnego przepisu na nie!
    Na pewno dzisiaj spróbuję je przyrządzić!

    Pozdrawiam!:)
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja siostra kiedyś takie robiła i bardzo mi smakowały :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O Jeeezu jak to smacznie wygląda :) jadłabym! pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają cudownie *-* z pewnością skorzystam z przepisu ;) Było by mi bardzo miło gdybyś odwiedziła bloga http://carolinecupcakecc.blogspot.com/ i jeżeli Ci się spodoba to napisała komentarz, bądź skomentowała. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. No, no powiem szczerze że te batoniki musli wyglądają naprawdę pysznie ! Akurat ja lubie takie jedzonko :)
    karolinnn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pysznie wyglądają! Muszę wypróbować przepis :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)