czwartek, 12 września 2013

Urodzinki 2013. :)

Urodziny 2013.
02.09 Skończyłam 15 lat. Z tej okazji wraz z koleżankami,siostrą i kuzynem poszliśmy na kręgle i pizzę. Było bardzo fajnie, pozdrawiam Roksanę i Karinę! ♥

Zdjęcia prezentów, za które serdecznie dziękuję.
Torebka od cioci i kuzyna ;) Bardzo faajna. :)

Kosmetyczka od Roksany. A w niej:

*Perfum THE LOVERS- ładny zapaszek. ;)

*Zmywacz do paznokci

*Lakier do paznokci

*Cienie do powiek


*Róż w kulkach ( kulki)

Ten sam róż

*Puder do kąpieli

ZESTAW OD SIOSTRY: trzy lakiery i tusz. ;]

Od Karinki, to właśnie jej dzieło. Tak moja przyjaciółka napisała książkę. Nie ma jej jeszcze w sklepach, jak się pojawi dam znać. Świetna książka!



Dedykacja dla mnie od Kariny, dziękuję ♥

I jeszcze od Kariny dostałam kalendarz na rok szkolny 2013/14. Z pewnością się przyda. ;)

1 komentarz:

  1. Ojej, ile prezentów :D

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)