wtorek, 3 września 2013

Rzeczy do szkoły.

Miałam dodać filmik,ale nie wiem... Jeszcze się and tym zastanawiam..
Tutaj fotki tego co zabieram do szkoły ;)
Piórnik futrzak ;)

Moje imię po niemiecku. ;)

długopisy i ołówki

kolorowe długopisy i kredki ;)


Plan lekcji, z reala ,z Niemiec xD



Karteczki samoprzylepne.

















Teczuszka

Dodaj napis

Zeszyty i kalkulator ;P

Ksiązki


cyrkle



Torba trenningowa

asicsy

Plecak w panterę ;P




 Do kolejnego postu! ;) Papka! ;**



















3 komentarze:

  1. A ja nie mam książek, yeyeyeyey :D


    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo tego, tak jak u mnie ;*
    też używam karteczek samoprzylepnych !
    http://gaagner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)