poniedziałek, 16 września 2013

Cudna książka ♥

Ostatni przeczytałam mega książkę. Została ona moją ulubioną, co chwila  śmiałam się i płakałam. Takie emocje nie towarzyszą mi przy każdej książce. Wczułam się w bohaterkę i byłam z nią do ostatniego słowa. Pierwszy raz odczułam coś takiego, wielki szacunek dla autorki i podziękowania za tyle wspaniałych chwil. ♥
Książka nosi tytuł " Anna i pocałunek w Paryżu". Stephanie Perkins". Opowiada o prawie dorosłej dziewczynie, która na trzeci rok liceum pod wpływem ojca musi wyjechać do Paryża. Zaprzyjaźnia się z kilkoma osobami, które później zostają jej przyjaciółmi. Jednym z nich jest pewien chłopak, który ma już dziewczynę. Reszty Wam nie zdradzę, ale romansidło jest naprawdę ekstra. Polecam kobitkom,które kochają przeżywać książkę razem w bohaterami!! ♥
Cena to ok. 33zł


5 komentarzy:

  1. Nie lubię zbytnio czytać książke :/

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi ciekawie, może przeczytam.
    http://welcome-to-best-music-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Radzę częściej wchodzić na pocztę i nie brać bezmyślnie udziału w rozdaniach, bo tylko organizatorom problemy robia takie osoby jak Ty.A propo, wygrałas u mnie rozdanie jednak nie zgłosiłaś się w ciągu 5 dni więc na twoje miejsce wylosowałam drugą osobę. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przykro, miałam zaspamowaną pocztę i brak czasu. Jestem strasznie zawiedziona, bo pierwszy raz wygrałam... ;/ No cóż... Jestem strasznie wkurzona na siebie, bo w rozdaniach udział biorę ponad rok.. ;/ A uwielbiam czytać książki . ;/

      Usuń
  4. Oooo dodaję ją do chciejlisty książkowej :) A tym, że nie zgłosiłaś się po odbiór nagrody nie przejmuj się, zdarza się i z pewnością jeszcze szczęście do Ciebie wróci :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)