sobota, 17 sierpnia 2013

Wakacje ;)

Wakacje trwają w najlepsze ;) Dla mnie prawie cały lipiec i połowa sierpnia trwała bez internetu i nie mogłam pisać na blogu. Postanowiłam to odrobić, w wakacje zobaczycie jeszcze post z zakupami do szkoły i ROZDANIE! Tak, rozdanie z okazji pierwszych urodzin bloga. Może i nie będzie ono duże, ale będzie. Kilka przedmiotów z gorących Alp, rozdanie przewiduję w przyszłym tygodniu, więc wpadajcie na bloga a tymczasem kilka słonecznych zdjęć  ;)
P.S
Na zdjęciach również Music studio ;)

I♥Oberndorf ;) hah ;)

Jeziorko i przepiękne widoki *-*

Jeeeziorko ♥

Pierścionek z KIKa *-*

Music studio Keck *-*

Świetny sprzęt, lecz szkoda,iż piosenki nie po polsku ;)

NAjlepsze ;)

Mmm ;)





Mjuzik studjo ;) xD



7 komentarzy:

  1. kocham wakacje, lecz niestety ...już powoli się kończą ;c
    świetne zdjęcia! najbardziej podoba mi się jezioro i pierścionek <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia! i cudowne miejsce :) dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie zefirine.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog i świetne zdjęcia :)
    Oczywiście obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://imagesoflovee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog i śliczne zdjęcie :)
    kom za kom, więc rewanżyk?
    http://faa-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie zdjęęęcia <3
    Liczę na rew. : http://pastelowykolorzycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)