niedziela, 25 sierpnia 2013

Rozdanie z okazji pierwszych urodzin! [Zakończone]

URODZINY BLOGA
Rozdanie + nagroda niespodzianka! 

Witajcie ;)
Blog doczekał się rozdania z okazji pierwszych urodzin. Było was 92 obserwatroów,271 komentarzy, posty 104, 5650 wyświetleń ;) Rozdanie jest dla wszystkich, dla posiadających bloga i dla nie posiadających ;)
Nagrody to:
- Szampon do włosów " 7 days",
- 2 cienie do powiek, brązowy jasny i niebieski,
- mini szczotka do włosów,
- wiszące kolczyki,
- szminka czerwona,
- perfum "Seductive",
- niespodzianka w pudełeczku! :)
Serdecznie zapraszam, oto zasady:

Jeśli nie posiadasz bloga :
OBOWIĄZKOWO:
-zaobserwować bloga publicznie(+1 los)
-Polubić styleeworld na facebook'u i udostępnić informacje o rozdaniu (link do rozdania TEN LINK ) (+2losy)


Jeśli posiadasz bloga:
Aby wziąć udział, należy OBOWIĄZKOWO
-zaobserwować bloga publicznie, ( +1 los)
-zamieścić powyższy baner z linkiem do rozdania w pasku bocznym lub notce  (+ 1 los)

Aby zwiększyć swoje szanse można:
-Polubić naszą stronkę na Fb,  (+ 1 los) Facebook
-Dodać mnie do blogroll'a, (+1 los)



Regulamin:
1. Organizatorką rozdania jestem ja, założycielka i właścicielka bloga.
2. Rozdanie tylko dla osób na terenie Polski.
3. Osoby niepełnoletnie muszą zapytać się o zgodę rodziców.
4. Jeśli zostanie się wylosowanym to należy podać mi dane do przesyłki.
5. Jeśli osoba wylosowana nie odpowie mi na mail w ciągu trzech dni, to losujemy nową.
6. Zwycięzca rozdania ma obowiązek pochwalić się na swoim blogu zdobyczą ;)
7. Rozdanie trwa do 30.09.2013.r i ani minuty dłużej.
8. Jeśli w rozdaniu udział weźmie mniej niż 30 osób, rozdanie zostaje unieważnione.
9. W czasie trwania rozdania, mogą zajść drobne zmiany, których zapomniałam dopisać.

WZÓR ZGŁOSZENIA:
Mam bloga: TAK/NIE (jeśli tak to link)
Obserwuję jako:
Link do bloga, na którym został umieszczony baner: ( jeśli nie masz bloga to nie wypełniaj tego pola)
Polubiłam/em na facebooku: TAK/NIE : imię i pierwsza litera nazwiska
Dodałam do blogroll'a: TAK/NIe ( link jeśli tak )
E-mail
Ci którzy nie mają bloga  niech napiszą pod emailem,że udostępniły informacje na facebook'u.


edit: 31.08.13
Miłej zabawy!

ZGŁOSZENIA W KOMENTARZACH!!! ;)



* Osoby, które przestaną mnie lubić bądź obserwować po zakończeniu rozdania trafiają na czarną listę, mam nadzieję, że nikt się na niej nie znajdzie ;)