środa, 9 stycznia 2013

Pokój nastolatki,cz.2

Co powinno się tam jeszcze znaleźć?
Moim skromnym zdaniem biżuteria :) Ale ją to chyba mają nie tylko nastolatki,ale też kobiety i małe dziewczynki... Ceny są różne od złotówki po tysiące złotych ;]



 

Co jeszcze...hmm.... może plakaty? Ja mam,ale nie każdy to lubi. Ceny są różne,najczęściej plakaty dostaniemy w gazetach,np. " Twist" za 3,99 zł

Na zdjęciu plakat filmu "Zmierzch"


Myślę,że odtwarzacz mp3 Player :)  Ceny od 120zł


Szkoda,iż nie podsiadam szafeczki nocnej,ale chyba zainwestuje wygląda bardzo ładnie ;) Ceny od 100zł
 

Dziękuję ,komentujcie :)

6 komentarzy:

  1. Mam podobną szafkę nocną.



    karoo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy wchodzę na tę stronę jest napisane,iż usunęłaś blog,szkoda...

      Usuń
  2. fajna bizuteria
    zapraszam : http://opowiadanieonedirection1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog
    świetnie czyta się i ogląda twoje posty ;)

    Zapraszam na konkurs!
    Do wygrania biżuteria ;)
    Warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzięłam udział,może akurat los uśmiechnie się właśnie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)