piątek, 18 stycznia 2013

Crazy is my music.

Hej!
Dziś mam dla Was coś specjalnego!
Moja ulubiona muzyka,moje ulubione piosenki tylko dla Was! Nie mam określonego typu muzyki,słucham tego co wpada w ucho :)

"Ona tańczy dla mnie" - Niby disco polo,lecz bardzo świetna piosenka!
"Gangam style" Myślę,że ta piosenka rządzi! Ciągle nucę ją pod nosem!

V-UNIT Letni Chamski podryw- Piosenka wakacji ,daję jej NAJ ;**

Man Down- RiRi wie jak rozkręcić imprezę swoimi piosenkami :)

Tyle starczy :) Moja playlista jest znacznie większa,słucham też muzy Rihhany,czasami GaGi,Farny i wielu innych przebojów! ;]

3 komentarze:

  1. hahah lubię wszystkie :D ale Gangam Style już mi się znudziło :)

    zapraszam.
    nutellaaa-lover.blogspot.com
    obserwuję,mogę liczyć na to samo ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ona tanczy dla mnie - lubie to:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)