piątek, 4 stycznia 2013

Nowy post:"Pokój nastolatki" 1 cz.

Co powinno znaleźć się w pokoju nastolatki?
Cz.1

Kochani długo mnie nie było ,przepraszam,ale wiecie na nic nie mam czasu.... Chciałam napisać Wam co powinno,ale nie musi znaleźć się w pokoju nastolatki i ceny(postaram się zmieś?cić w dość rozsądnej cenie. Nie które rzeczy mam w moim pokoju,nie które nie,ale z biegiem czasu na pewno to ureguluję,Wy nie musicie,każdy ma swoje zdanie,ja mam swoje i wyrażam je na blogu. =)

Pierwszą rzeczą,której też nie mam a pragnę mieć jest toaletka z lustrem na kosmyki. Na ikea.pl kosztuje ok.600 zł i mam nadzieję,że kiedyś dozbieram,zaczynam od jutra xD Na allegro można znaleźć tańsze,choć mi nie pasują,ponieważ do mojego pokoju tylko pasuje biała. Mam czerwono-białe meble i niebiesko-białą ścianę,więc wiecie...




Drugą za to wiele tańszą rzeczą jest kosmetyczka i szkatułka na biżuterię. Powiem Wam,iż właśnie dostałam szkatułkę,pod choinkę a kosmetyczkę kupię zwykłą za około 20 zł. Tak jak już wspomniałam cena kosmetyczki to około 20zł a szkatułkę można dostać już w cenie 80zł .
ten dostałam jako szkatułkę,można używać też na kosmetyki.
 

Trzecią rzeczą jest ładna skompletowana pościel też dostałam na gwiazdkę.Dostałam różową ,wolałabym czerwoną,ale cóż prezentów się nie wybiera...  Ładna pościel doda uroku Twojemu pokojowi nawet,gdy zapomnisz złożyć/pościelić łóżka...
 

Mam nadzieję,że nie zapomnicie czasami wpaść na bloga i napisać co nieco o poście w miłym komentarzu,z góry dziękuję ;**


P.S
Blog wziął udział w konkursie na najlepszy blog 2012  http://blogroku.pl/2012/kategorie/stylee-world,o1,blog.html

5 komentarzy:

  1. Mam wszytko z tego posta :)
    Tak toaletki są drogie,JA KUPOWAŁAM WŁAŚNIE KIEDYŚ NA ALLEGRO UŻYWANĄ I KOSZTOWAŁA POŁOWĘ TANIEJ I WYGLĄDAŁA JAK NOWA,BEZ JEDNEJ RYSKI :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne <3!! ;**
    Ciekawe !
    Obserwuję i liczę na rewanż :

    wefoundfriends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok,mam nadzieję,że będziesz wpadać tutaj często :)

      Usuń
  3. toaletka z ikei jest fantastyczna <3
    zapraszam do mnie :))

    izzie-fashion.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  4. Ania jak zawsze taka pazerna: ,,Dostałam różową, wolałabym czerwoną, ale prezentów się nie wybiera. "Dokładnie jak z tą torebką. Brzydka. Znośna. Całkiem ładna. Ładna. Śliczna!
    Hahaha :) :* :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)