poniedziałek, 21 stycznia 2013

Plany na ferie.

Plany na ferie!
Niektórzy już mają ferie,niektórzy nie,ja jestem w tej drugiej grupie. Co planujecie,co będziecie robić bądź już robicie?
Przygotuję dla Was kilka fajnych opcji miejsc,w których można ciekawie spędzić ferie zimowe.

Oferty dla Ciebie i całej rodziny!

KLIK
KLIK
 KLIK
KLIK

Może spytacie co ja robię na ferie? Będę trochę w domu,trochę wyjadę na wsi ;]

Jeśli siedzisz w domu i się nudzisz,przeczytaj tego posta, może moje rady podziałają na nudę.
1. Weź książkę lub gazetę i poczytaj.
2. Pomaluj pazurki :)
3. Zrób sobie peeling,maseczkę- to poprawia humor :)
4. Idź na spacer!
5. Zrób porządki w szafie,wymyśl kilka stylizacji!
6. Naucz się tego co masz,potem korzystaj z wolnego!
7. Ugotuj coś,to miły i smaczny pomysł na spędzenie czasu!
8. Pobloguj :)
9. Idź na zakupy! Weź kumpelę i wybierzcie się na szalony HOUL!
10. Kosmetyczka-czemu nie?
11. Może lodowisko?
12. Co powiesz na basen?
13. Kulig? Mówię YES!
14. Rower zimą? Nie dzielę tego sposobu,bo nie lubię rowerów,lecz niektórzy robią to z chęcią, może też sobie pojeździsz?
15. Fryzjer?! Nowa fryzura?>Masz może tę samą fryzurkę kilka lat,miesięcy? Zmień to! Zrób sobie grzywkę,zmień kolor włosów :D
16.Odwiedź rodzinę,może babcię ,wujka ,ciocię? Zrób im tę przyjemność!
17.Słodki wypad do cukierni lub pizzerii ,np. z kumpelą? Czemu nie?
18.Może sesja fotograficzna z najbliższymi lub z kupelkami? Tak,tylko nie przesadźcie z sweet fociami...
19. Unikaj fochów,to przenosi się na wszystkich jak zarazki!
20. Co powiesz na wieczór filmowy? :)


Mam nadzieję,że to przydatny post,jak Wam się podoba? :)

2 komentarze:

  1. ja mam juz ferie ale nie wiem co bd robic bo jest strasznie zimno,az nie chce sie nigdzie wychodzic;p

    OdpowiedzUsuń
  2. post świetny i bardzo przydatny <3
    pozdrawiam ciepło i w wolnej chwili zapraszam do siebie, po latach wróciłam do swojego starego bloga i z chęcią zawieram nowe blogowe znajomości ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)