sobota, 26 stycznia 2013

Zwykłe Topy są zawsze trendy.

Hej!
Dziś napiszę o zwykłych bluzkach na ramiączka bez wzorów,są one zawsze na TOPie i zawsze będą. Sama chce kupić sobie kilka,wyglądają one zwyczajnie, a jednak ładnie. Nie mają żadnych wzorów i dodatków,jednak przyciągają. Można nosić je z rozpinanym sweterkiem,bluzami,bejsbolówką ,można kreować,kreować i uwierzcie jeśli dobrze dopasujecie kolory to one was nie zawiodą. :) Ich zaletą jest również niska cena. Koszt to od ok.10 zł do ok.20zł :)


link na allegro :)

Kliknij tutaj! :)




  Taki i inne kolory,polecam ;-)

7 komentarzy:

  1. Muszę sobie kupić właśnie jakiś top xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam je! Xd
    Dodaje do obserwowanych, zaobserwujesz tez? :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią i dziękuję za obserwację i komentarz :] Tylko podaj mi adres Twojego bloga ;]

      Usuń
  3. Masz naprawdę świetnego bloga :)
    Mam do Ciebie ogromną prośbę, może proszę o zbyt wiele, ale to bardzo ważne.
    Wymyśliłam pewną akcję na moim blogu, tak właściwie cały ten blog to już jedna wielka akcja!
    Jeśli zechcesz mi pomóc, albo przynajmniej się przyłączyć - obserwując, będę Ci niezmiernie wdzięczna. Wszystko jest napisane w najnowszej notce.
    Mogę zmienić świat tylko z tobą :)
    f-me-i-am-famous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. są fajne ale mi cieżko natrafić na nie w normalnym sklepie ;) :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)