sobota, 3 listopada 2012

Sweter

Swetry

Już możemy chodzić w cieplutkich swetrach,nie dawno pisałam o swetrach rozpinanych,ale ten temat jest inny. Zaczyna się powoli zima i trzeba się ciepło ubierać, podobają mi się swetry kimono,takie jak w lecie były koszulki ;)
 

A jakie wzorki? Według mnie fajne są gwiazdki i takie bez wzorków. Fajne są także takie jakby wełniane :) Tylko z tworzywa sztucznego xD
Ogólnie w szafie nie mam ich za dużo,chyba muszę wybrać się na miasto i coś kupić,ale to może później :)
Co Wam się podoba?
   

4 komentarze:

  1. Tak, sweterki różnego rodzaju zasypały sklepy. Jak dla mnie są rewelacyjne, szczególnie te wełniane. Jak na razie w mojej szafie zagościły dwa- z sercem i bez nadruku, malinowy. Ale mam zamiar poszerzyć swoją kolekcję *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. mi sie podobaja sweterki oversize i takie welniane:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zauważyłam, że bierzesz udział w rozdaniach i pomyślałam, że te moje mogłoby cię zainteresować. http://natolatekswiat.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-wybrna-pare-butow.html Do wygrania jest wybrana para butów ze sklepu Renee. Serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna stronka :):):)
    szerii92.blogspot.com zapraszam na mojego bloga :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)