środa, 31 października 2012

Blogowe GW

Co jakiś czas będę pisać blogowe  GW żeby omówić kilka spraw blogowych.
Nowy szablon
Więc chciałam zmienić coś na blogu i postanowiłam zrobić nowy szablon. Podoba się Wam?
I mam jeszcze taką sprawę,że jak widzicie co można byłoby ulepszyć to piszcie mi :)

Komentator Anonim
na blogu ciągle,nie ustając pewien anonim ciągle okropnie komentuje moje posty,nie odpisuje na odpowiedzi i chyba robi to na złość. Chciałabym tego uniknąć i na jakiś czas zablokuję opcję,że anonim też może komentować.mogą komentować tylko uczestnicy bloga(obserwatorzy). Bardzo mi przykro i nie wiem z jakiego powodu to się dzieje i po co ta osoba tak robi.

Komentator miesiąca październik - Sen Nierealny
Gratuluję i bierzesz udział w konkursie na komentatora roku ( w tym roku tylko do grudnia,także nawet nie cały rok ,do 31.12.12 ,a na zwycięzce czeka miła paczuszka ode mnie :) Także warto komentować dalej i dziękuję ;]

Wasze propozycje 
Jeśli chcieli byście coś zmienić,albo przysłać mi fajne tematy, o których mogłabym pisać na blogu to piszcie na mail: styleeworld@gmail.com   


Dziękuję Ania xD


6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowy szablon jest fajny a pomysł z gw też ;) Anonim jest żałosny

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się ten nowy wygląd bloga:)
    szczerze mówiąc jest o wiele lepszy od poprzedniego, ale to tylko moje zdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny wygląd . ;D.
    zagłosowalam w ankietach.
    I jak obiecałam z zapytaj obserwuję bloga.
    będę wpadała częściej, mam nadzieję, że ty też.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wygląd bloga masz ci powiem ;DD

    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. obs za obs, kom za kom link do mnie www.whomaniaki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)