wtorek, 6 listopada 2012

Makijaż oczu.

Postanowiłam,że napiszę o makijażu oczu,dawno na blogu nie pisałam o takich rzeczach. Choć sama mam dopiero 14 lat i nie maluję się tak na co dzień ,to postanowiłam troszkę poeksperymentować ;) Na co dzień mile u mnie jest widziany tusz, jasny cień (w kolorze skóry) i pomadka ochronna. A co do tego makijażu to stanęłam nad lustrem i trochę mnie "wzięło" . Wzięłam cienio-kredkę ( nie wiem jak to nazwać,ale ładne,niebiesko-fioletowe z brokatem) , tusz(miałam na sobie) ,srebrną i niebieską kredkę. Zrobiłam makijaż wyszedł tak sobie,ale nie mam doświadczenia w robieniu niecodziennych makijaży :P Podobają mi się makijaże oczu z eyeliner'em . Takie fajne kreski są fajne xD

Jak zrobiłam ten makijaż?

1. Nałożyłam jakby eyeliner'em kredkę- cień czy co to tam jest.
2. Nałożyłam NA TO kredkę niebieską,jaśniejszą.
3. Pod oczy użyłam srebrnej kredki.

Meke-up łatwy,ale mi się tak sobie podoba,może być,ale na niecodzienną okazję,bynajmniej nie do szkoły :)

Kilka fotek ;]










P.S

Chyba juz nie bd pisać przez cały tydz,bo jutro mamy zawody w unihokeju ,a w piątek i weekend mamy w  siatkę,więc pa ;*

Proszę o komentowanie ;P


2 komentarze:

  1. ja tam jedynie biore podkald,tusz kredke ,eyeliner i blyszczyk,osobiscie cieniami maluje sie tylko na jakies wanze imprezy,czy cos bo to troche dodaje na wieku;p

    OdpowiedzUsuń
  2. To życzę powodzenia w zawodach :).
    Co do notki:
    To ja tak jak Carly- cienie tylko na jakieś imprezy, a tak to preferuje jakieś lekkie makijaże :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)