niedziela, 11 listopada 2012

Liebster Award( Tagowanie)

Nominację dostałam od http://blog-nastki.blogspot.com/ za co dziękuję :)

Zasady:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania do mnie:

1. Twoje 2 imię ?

Odp: Maria ;P

2. Masz rodzeństwo ? 

Odp: Mam ;**

3. Jaki był twój ostatni sen ?

Odp: Nigdy nie pamiętam snów... ;]

4. Wymarzone zwierzątko?

Odp: Słodki i miły psiak :D

5. Co sądzisz o moim blogu?

Odp: Podoba mi się,ale najlepsze są avatarki ;)

6. Imię twojej przyjaciólki/przyjaciela  to ?

Odp:  Roksana,Magda
7. Gdybyś miał wybrać miłość czy pieniądze wybrałabyś?

Odp: Zależy w jakiej sytuacji bym była,ale raczej miłość ♥

8. Do jakiej szkoły chodzisz? (podstawowa,gim. ... ) 

Odp: Gim ;P

9. Ile masz lat?

Odp: Moja czternastka ;P

10. Ulubiony serial?

Odp: Pierwsza miłość ;)

11. Lato vs zima ?

Odp: Lato ;))

 Nominowani:

http://gabi-feria-land.blogspot.com/

http://szerii92.blogspot.com/

onlyhope-art.blogspot.com

yasinisi.blogspot.com

http://theagnes87.blogspot.com

 Przepraszam,że tylko 5 blogów,ale może później będę oglądała blogi i może kogoś jeszcze otaguję,ok?

 

 Moje pytania:

1.Twój ulubiony perfum

2.Twój ulubiony kosmetyk

3. Trampki vs. obcasy

4. Jakie święta najbardziej lubisz?

5. Czemu piszesz bloga?

6. Co sądzisz o moim blogu?

7.Oceń mój blog w skali 1-6

8.Wakacje vs. ferie zimowe

9. Łyżwy vs. rolki

10. Jak się uczysz?

11. Jakie zwierzątko chciałabyś mieć?   

 


 

 


 


3 komentarze:

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)