wtorek, 13 listopada 2012

Biżuteria

Kolczyki,bransoletki,łańcuszki-czyli to co ... kochasz♥

Kocham biżu i pewnie  jak każda nastolatka,ale mam zdolności do gubienia ciągle nowych kolczyków. Ostatnio postanowiłam,że chyba kupię sobie kilka par kolczyków,ale zrobię to jak wyzdrowieje ,bo się przeziębiłam...;/
Lubicie nosić ciągle nowe,sweet dodatki? Ja lubię,może muszę kupić też specjalny wieszak na biżuterię . Podobają mi się kolczyki typu babeczki,ości,ale niestety nie mogę długo nosić plastików,tylko muszę srebrne,co jest przykre...Też jesteście uczuleni? Masakra :) A takie zwykłe to też zawsze są w modzie typu perełki ;).

Macie dużo kolczyków,bransoletek,łańcuszków? Gubicie je?

P.S
Pamiętacie? Obiecałam rozdanie jeśli bd 100 obserwatorów,jest 80 całkiem blisko :) Nagrody już leżą u mnie w szafce ;)

      

8 komentarzy:

  1. Bardzo lubię dobierać różne dodatki do moich codziennych kreacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biżuterię noszę tylko na wyjątkowe okazje, np. urodziny, święta, a na biżuterie plastikową nie jestem uczulona.

    OdpowiedzUsuń
  3. tak czasami gubię...najczęściej kolczyki:D ogólnie fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety też jestem uczulona na niektóre kolczyki ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog ;^^
    I też bardzo lubię biż , i też gubię a szczególnie kolczyki hex xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam dziurek na kolczyki... Jestem cykorem :P
    Ale za to uwielbiam bransletki :D
    Pozdrawiam i zapraszam <3

    http://onedirectionnstolemyheart.blogspot.com/

    http://karabelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja najwięcej mam kolczyków, mam ich miliony i nie gubię ;D Jak znajdziesz jakieś fajne wieszaki i w jakiejś przystępnej cenie to od razu zrób notke ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)