czwartek, 15 listopada 2012

Nowe buty♥

 Nowe butki ;)


Taak...kupiłam wczoraj nowe  buty w sklepie Suma,mi się podobają. Choć chciałam wziąć czarne to nie było mojego rozmiaru. Nie mam dość dobrej kamery ,więc na zdjęciach mogły wyjść tak sobie,ale w realu są całkiem fajne,kosztowały 115zł :)
Są coś w stylu niby glany,ale to nie glany.
W sklepie podobały mi się jeszcze takie czarne koturnie z odpinanym futerkiem,były słodkie,ale pomyślałam ,że cała zima w koturnach....to nie dla mnie :) I tak wzięłam te,były jeszcze podobne dłuższe no ładniejsze,ale nie ocieplane,a ja szukałam już kozaków,na razie  i sprawdzają się ;)
A Wy macie już kozaki>? Jak wyglądają? Opiszecie w komentarzu? ;))
 


6 komentarzy:

  1. mam całkiem podobne buciki , tylko inny kolor , jestem z nich bardzo zadowolona , ogólnie to całkiem fajny blog , będę tu zaglądać + zapraszam do mnie http://life-dreams-emotions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. butki fajne:D Blog też ładnie wygląda:D zapraszam
    http://dominika-domi-dominisia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna, ale ja przy takim wzorze zaszalałabym z kolorem- chabrowy albo czerwony ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne buty. Wygodne i pewnie bardzo cieple. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)