środa, 31 października 2012

Sezon na zimę =)

Sezon na czapkę,szalik ,i rękawiczki uważam za otwarty ;-)

Nie zapominajcie także o kurtce i kozakach...czyli cała Zima w jednych poście

Nosicie już czapkę? Może nie wiecie jaką?

Trendy ostatnich lat:
           
A co będzie modne w tym roku?
Myślę,że na pewno niektórzy będą nosić trendy z poprzednich lat.
A tutaj to co warto kupić :)
     

A co z szalikami?
 Te z kompletu z czapkami są spoko :)

Rękawiczki -cieplutki ;P

    

Kurtki

Na razie noszę płaszcz,a Wy?
 Ale dziś było mi zimno i kupię kurtkę xD
 Kurtki zimowe 2012
       

Kozaki 2012,macie już w swoich szafkach na buty? Ja jeszcze nie.
     

Jutro jest dość smutne święto,więc żeby nie zmarznąć podczas mszy trzeba się ciepło i wygodnie ubrać :)

8 komentarzy:

  1. Kurtkę to na pewno kupisz w warzywniaku lub lumpeksie, a buty..masz raczej lat 11, a nie 14 więc kozaków sobie nie kupisz, bejbi. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę,skąd Ty możesz wiedzieć ile mam lat? Tak się okazuje,że mam 14 lat i nie powinno Cię to nic obchodzić,nie podoba się to nie czytaj,pisałam Ci to już. A to,że Ty kupujesz kurtki w warzywniaku czy lumpeksie to nie znaczy,żer każdy tak robi. Czemu czytasz tego bloga jak nic Ci się nie podoba? I nie odpisujesz mi potem? Niektóre dzieci takie jak Ty nie powinny czytać mojego bloga. I czemu kozaków nie kupię? Twoje komentarze są bez sensu i nie komentuj,jak nie masz nic mądrego do powiedzenia.Akurat mnie nie interesuje twój wiek i gdzie kupujesz kurtki,blogi są do czytania a nie do obrażania i pisania bezsensownych komentarzy,robisz to na złość? Ciągle nie typowe komentarze,na razie piszę uprzejmie i proszę żebyś nie czytał mojego bloga jeśli Ci się to nie podoba i nie komentuj moich postów,bo mam już powoli Cibie dość.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię wszystkie "fasony" ze tak powiem :) butów, które tu pokazałaś . I zgadzam się z tobą co do komentarza anonima.. tacy ludzie są żałośni -,-''

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze - ten blog akurat nie jest do czytania tylko do usuwania.
    Po drugie - pierwszy raz piszę tu komentarz.
    Po trzecie - wiem, że napisałaś, że masz 14 lat...

    OdpowiedzUsuń
  5. Do Anonimowy

    Nie rozumiem Twojej odpowiedzi blog jest do czytania,a wiem,że komentarz nie piszesz już pierwszy raz. Nie powinno obchodzić Ci ile mam lat! NIE PODOBA SIĘ TO NIE CZYTAJ I NIE KOMENTUJ ŻAŁOŚNIE MOICH POSTÓW!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja osobiście wolę chyba płaszczyki niż kurtki ;)
    a czapki też już noszę , również już rozpoczęłam sezon zimowy :D
    fajny blog !

    http://roxandkinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zestawy.
    Najbardziej do gustu przypadły mi czapki.
    Super blog.
    Zapraszam do siebie. ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne :D
    Ja jestem na etapie szukania czapki O_o
    Bardzo fajny blog ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)