sobota, 1 września 2012

Nivea visage dwufazowy płyn do demakijażu oczu-recenzja

Krótka recenzja-nivea płyn dwufazowy do demakijażu oczu.

Kupowałam go mamie na urodziny wraz z 2 kremami ,kosztowało to koło 48 zł ,nie pamiętam dokładnie ;D W miejscowej drogerii.Niestety okazało się,że mama używa tylko te kremy  a płyn oddała mi ;) Z jednej strony to fajnie,on bardzo dobrze działa i szybko,nie trzeba się męczyć. Bo kiedyś miałam taki z garniera ,ale niestety trzeba było się przy tym sporo namęczyć. Ten jest bardzo fajny,usuwa nawet bardzo trwały makijaż z tego co przeczytałam o nim  w internecie o cenie to kosztuje od 12.03 zł  w sklepach osobno bez kremów :) 

Ten zestaw kupiłam mamie za 48zł

A tutaj mamy ten niesamowity kosmetyk :)

Teraz kilka moich zdjęć ;)



Szkoda,że wyszły troszeczkę nie wyraźne,ale mam słaby aparat ;/

P.S

Jutro mam urodziny,które wyprawiam z koleżankami dopiero 7..09.12 ,ale nie wiem czy będę pisała,bo pewnie rodziny i tak nie zabraknie ;) I oczywiście pochwalę się na blogu co dostałam ;D




2 komentarze:

  1. Ten kosmetyk jest dobry, moja mama go używa. Wszystkiego Najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesujący blog.

    Obserwuję i zapraszam do siebie.

    http://swiat-maloplytkowiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)