piątek, 31 sierpnia 2012

Informacja o byłym rozdaniu i make-up do szkoły

1 informacja jaką Wam chciałam powiedzieć.
Rozdanie odwołane,od wczoraj był jeden wpis( ale był) Ale postanowiłam jednak przełożyć je do ty 100- obserwatorów ,ale  wtedy nagrody będą ciekawsze i kupię nagrodę niespodziankę... Bardzo mi przykro,ale teraz ciągle zmieniam decyzje... ;/

Teraz czas na post 2 w 1
------------------------------------------------------------ 

Make-up do szkoły

Jak się malujecie do szkoły?
Używacie podkładu matującego? Ja chciałabym,ale mama! Ych... Nie pozwala mi....  Ja używam kremu z Ziejiz mleczka koźlego, tuszu do rzęs,pomadki ochronnej ;D I czasami błyszczyka a Wy?

     

Fotki z neta o makijaż szkolny:
        

Co o tym sądzicie? :D
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)