niedziela, 2 września 2012

Urodziny,cz1

Urodziny,cz1
Hej,dziś mam urodziny jak Wam wspominałam,a gości jeszcze nie ma to skorzystałam z chwilki wolnego czasu i wkleję Wam zdjęcia tortu,który sama zrobiłam ;) No,może udekorowałam ;D Bo biszkopt był kupiony . ;) 



A dodałam do niego :
-krem( są takie do wyrobienia z mlekiem i masłem)
-dżem porzeczkowy,
-winogrona,
-brzoskwinie,
-kiwi,

Mam nadzieje,że gościom będzie smakował(rodzinie,koleżankom robię na mieście w piątek ;*) A recenzję prezentów wrzucę jutro lub pojutrze :)



Jak po wyglądzie ? Dobrze wygląda?

 

8 komentarzy:

  1. Świetny tort :D Mniam, aż prosi by go zjeść ;)
    zapraszam do mnie na blogi :
    http://www.without-you-baby.blogspot.com/
    http://see-me-in-the-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. słodki profil heheheh

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajny tort. ^^
    skinny-yea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze: wszystkiego najlepszego :)
    Tort bardzo smacznie wygląda, sama bym taki chętnie zjadła :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na:
    www.crazy-ore.blog.onet.pl
    Lily

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego:P
    A tort wygląda na pyszny:P
    mniaam:))
    zapraszam do mnie: http://wszystkoczegochcesz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O, a ja też dziś byłam na urodzinach ^^
    Tort wygląda pysznie... :>
    A, i Najlepszego! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego naj, naj, naj... (spóźnione, sorry)
    Bardzo ładny tort :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)