niedziela, 13 listopada 2016

Założyłam kanał na YT!

Wiecie, już od dawna chciałam to zrobić. To było moje marzenie, a te należy spełniać. Lubię dużo gadać, więc mam nadzieję, że to jest coś dla mnie. Wiem, że wymaga serca i poświęcenia. I mam nadzieję, że ten krok będzie jednym z tych dobrych. I wiecie co, zawsze się bałam opinii innych. Ale w sumie, to jest ich życie, czy moje?
Mam ochotę spełniać marzenia, bo lepiej żałować, że coś się zrobiło, nie?

A poza tym będzie to kanał modowy, czyli houle, makijaże, lookbooki. Nie wiem dokładnie. Na początku jakość nie będzie najlepsza, ale ja będę się starać najlepiej jak potrafię. 

Tutaj zapowiedź kanału:
https://www.youtube.com/watch?v=eMVgB2xVNv8


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)