poniedziałek, 20 czerwca 2016

Moda na Tublr Girl

Pewnie słyszeliście już o niej bardzo dużo, tak jak i ja. Nadal mam ,,rozkminę''-  po co ona jest?
Każdy ma swój styl i według mnie to jest bardzo prawidłowe. Bo modą należy się bawić, nią możemy określać siebie i swoje ,,ja''. A taka moda na bycie modnym jest wręcz śmieszna. Każda dziewczyna chce być inna, ale dążąc do tego uzyskuje całkowicie przeciwny skutek. Szkoda mi tych wszystkich 13 - latek, które nakładają na siebie tonę mocnego makijażu, kupują tylko markowe ciuchy i dzielą się tym na social mediach. Te dzieci mają inne dzieciństwo niż my ( 1998, a się czuję jak 1898), wykreowane.
W Internecie możemy znaleźć różnego rodzaju testy, filmy - czy jesteśmy tumbrl girl, co jest przerażająco śmieszne. Ja, o tej całej modzie dowiedziałam się od mojej 12- letniej siostry. Dziwne, nie?
Ludzie! Wiem, że czytacie!
Nie dajcie się wszystkiemu, nie dajcie się każdemu nowemu trendowi, każdej głupiej modzie. Miejcie swoje zdanie i wyrażajcie siebie, żyjemy przecież w jeszcze wolnym kraju!

A oto przykłady ,,idealnych dziewczyn z Tumblera'':










Daleko odbiegają od rzeczywistości, nie? 
A jakie jest Wasze zdanie na ten temat?