czwartek, 26 listopada 2015

Moja kolekcja płyt.

Cześć, dziś chciałam Wam pokazać moją malutką kolekcję płyt. Jest ich naprawdę niewiele, ale potrafią umilić czas. Słuchanie piosenek z płyt (przynajmniej w moim odczuciu) jest o wiele bardziej magiczne niż puszczanie z YT.



1. Marek Grechuta - jest on zdecydowanie moim numerem jeden. Mimo, że płytę znam na pamięć, to za każdym razem jest jej miło posłuchać.


2. One Republic - drugie miejsce zdecydowanie należy do tego zespołu.


3. Edith Piaf - za najlepszą piosenkę z płyty uważam ,,Brawo pour le clown'' 


4.  Margaret - Okładka płyty bardzo zachwyca - mówię o stronach w środku. ;)


5. Michael Jackson - Król Popu zajmuje u mnie piąte miejsce.


6. Imany.


7. Lady Pank - bardzo lubię słuchać ,,staroci''


8. Perfect - bardzo lubię piosenki tego zespołu, aczkolwiek ta płyta średnio mnie zachwyca.


9. Katy Perry - Zwykły pop, przyjemny dla ucha.

10. Bravo Hits 2015  - Piosenki jak w radiu, za 100 lat pokażę wnukom, czego się tam kiedyś słuchało. ;)




To na tyle, też lubicie słuchać piosenek z płyt? Lubicie jakieś z powyższych lub jaka płyta jest Waszą ulubioną? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)