sobota, 7 lutego 2015

Agatha Christie i Herkules Poirot

Witam, dziś chciałabym wspomnieć Wam o jednej z moich ulubionych pisarek. Chodzi mi o Agathę Christie, znaną z pisania kryminałów. Moją miłość do jej książek zapoczątkowała szkolna lektura - tak, to dziwne, ale możliwe. ,,Dwanaście prac Herkulesa'' została moją ulubioną lekturą szkolną i zainspirowała w poszukiwaniu kolejnych części. Części z genialną postacią ( Herkulesem Poirotem) jest dużo, a moim postanowieniem noworocznym, aby je wszystkie przeczytać. Czy dam radę, nie wiem, ale wiem, że czytanie książek Agathy daje mi wiele radości. Są jeszcze tomy z innymi detektywami, nie tylko Herkulesem, ale póki co postawiłam na niego. Śmieszną i bardzo nieskromną postać. Jeśli chcielibyście ,,wypróbować'' twórczość autorki, na początek polecam książkę - ,,Tajemnicza historia w Styles''. Przeczytałam ją i jestem bardzo zadowolona. Detektyw rozwiązuje tajemniczą zbrodnię, książka skłania również do myślenia, ponieważ przynajmniej ja, mam skłonność do szukania morderców. Na podstawie powieści są także filmy, ale polecam Wam przede wszystkim książki.
Czytaliście jakąś książkę Agathy Christie? Jak Wam się podobała? ;)

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam ją! Szczególnie 'I nie było już nikogo'.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mialam takiej lektury i wg nie znam nawet tej pisarki ale jak będe jjuż po maturze to może pokuszę się o przeczytanie czegoś co napisala :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah ta Agatha, zawsze uwielbialam jej ksiazki :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam trzy książki Christie, każdą z innym detektywem i jakoś Tajemnicza Historia w Styles z Poirotem najbardziej mi przypadła do gustu ;)
    Zapraszam do siebie,
    http://worldofbookss.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam tej książki : ) . Pozdrawiam i czekam na kolejny post !

    Bardzo proszę o pomoc : http://lublins.blogspot.com/2015/02/przeglad-ciuszkow-firmy-httpwwwromwecom.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam, ale chyba pora to zmienić:)
    jestebatmane.blogspot.com - zapraszam, obs. za obs.? ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam jej książki, jednak tego tytułu jeszcze nie mam za sobą :)
    Na pewno to nadrobię. Świetne zdjęcie! :*

    Pozdrawiam ♥
    ♡❀ imagine-yuki.blogspot.com ❀♡

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)