sobota, 20 września 2014

Organizacja szkatułki.

Witam i jednocześnie przepraszam za nieregularne posty, które takie niestety póki co będą. Wiadomo, zaczął się rok szkolny i trzeba się uczyć.
Dziś zajmę się takim tematem jak organizacja szkatułki.
Oto zdjęcie mojego pudełeczka na biżuterię:


Organizacja:

Od lewej strony mam półeczki na kolczyki, kolczyki, zegarki, okulary, pierścionki i inne większe rzeczy. Kolejnie półka na bransoletki i naszyjniki.

Myślę, że taka segregacja bardzo ułatwia korzystanie ze szkatułki i nie będzie problemu z szukaniem i nie zagubimy żadnej rzeczy.

A tutaj moja biżuteria:
Taki 'segregator' łatwo można zrobić z papierowej zakładki do książek.






Jak Wy radzicie sobie z uporządkowaniem biżuterii?
Na odpowiedzi czekam w komentarzach. ;)

10 komentarzy:

  1. Oj też muszę kupić sobie zegarek Genevy oczywiście biały!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przydatna szkatułka - super; )

    http://amachuano.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja swoją biżuterię trzymam w fikuśnych koszyczkach, oczywiście wszystko niby posegregowane ale jak przyjdzie mi coś znaleźć to robi się burdelik ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taki sam biały zegarek z Genevy, wygląda świetnie na żywo : ) Super organizacja a taki kuferek od dawna mi sie marzy : )


    http://nennka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja trzymam w takich plastikowych szufladach ;3

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O, ciekawy pomysł, żeby używać kuferka kosmetycznego do przechowywania biżuterii! :) Ja mam pudełko z pepco z szufladami, miejscem na pierścionki i drobniejsze przedmioty. Bardzo je lubię, pomaga mi się odnaleźć w ogromie biżuterii. ;) Naszyjniki wieszam na haczykach na ścianie, dzięki temu mi się nie plączą. Ozdobne gumki trzymam w okrągłej, wysokiej kosmetyczce, a opaski dookoła niej. Za to spinki przyczepiam do lustra :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja przechowuje w szufladzie w różnych pudełkach :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S Obserwuję(proponowałaś) i czekam na rewanż :)

      Usuń
  8. Też chciałabym mieć taką szkatułkę :)

    Mogłabyś poklikać u mnie w linki w nowym poście? Byłabym bardzo wdzięczna : http://karloseek.blogspot.com/2014/09/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)