sobota, 11 stycznia 2014

Naturalny Olejek Aloesowy

Dziś, odwiedziłam Sklep Orientalny Casablanka i bardzo spodobał mi się jeden olejek. -  link do olejku . Bardzo chciałabym zostać testerką tego wspaniałego produktu. Moje włosy są bardzo suche i potrzebują regeneracji, olejek w pewnością zapewniłby im to. Niezmierną zaletą jest także to, że jest on zrobiony z zupełnie naturalnych produktów. Można go używać do skóry jak i włosów - jest wielofunkcyjny. :) Bardzo mocno polecam. :))

NATURALNY OLEJEK ALOESOWY 60ml

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny olejek, ważne aby działał! :D :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że zostaniesz testerką a kosmetyk się sprawdzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję współpracy :D ja mam marchewkowy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. z chęcią kiedyś wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Mam zaszczyt poinformować Cię o mojej nominacji Ciebie do Liebster Blog Award (szczegóły na oim blogu :* )

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chętnie z niego skorzystam...fajny blog, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny blog, podoba mi się tu i widać, że się nad nim bardzo starasz :)
    obserwacja za obserwację? ♥
    http://become-need-you-here.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Może kiedyś go użyje :) Powodzenia w zostaniu testerką :3

    http://kedui.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)