poniedziałek, 18 marca 2013

Hejka Kochani!

Hej!

Mam dla Was kolejny tekst mojej piosenki, jej rytm jest w mojej głowie, zdaje się on taki rapowo- hip hopowy . Wiecie tak inny :) Niestety nie umiem śpiewać i nie zaprezentuje Wam tego :) 
Mile widziane komentarze  :D


„Czekam na Ciebie”

Czekam na ciebie w każdym śnie,
w każdej myśli,
w moim sercu pojawiłeś się od tak,
czekam, czekam na twój znak,

I myślę, i nie mogę spać
obudź mnie i powiedz , że to nie tak.

Twoje oczy skrywają tajemnicę,
nie mogę rozgryźć tej zagadki,
wyrwij mnie proszę z tego zamętu,
chorego okrętu, chorej sytuacji,
niespełnionej akcji, dodaj otuchy
i wspieraj na duchu.

I myślę, i nie mogę spać
obudź mnie i powiedz , że to nie tak.

Bo ja cię kocham, przyjmij tę
wiadomość do swej świadomości.
Nie przestawaj tej miłości.
Dodaj mi skrzydeł, dodaj mi wiary
i nadziei na lepsze życie.
Przyjmij mą prośbę i kochaj nad życie.

I myślę, i nie mogę spać
obudź mnie i powiedz , że to nie tak.

Przestań się zastanawiać,
zgódź się na wspólną przyszłość ,
na kolorową rzeczywistość
i bądź szczęśliwy razem, na zawsze...

więc otwórz serce, otwórz duszę
i rozłóż ramiona, proszę, nie konaj,
zrób pierwszy krok i daj znak,
o tak...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)