niedziela, 3 lutego 2013

Moja piosenka.


Hej, dziś zademonstruje Wam moją piosenkę, którą stworzyłam całkiem niedawno.
Proszę, napiszcie mi co o niej sądzicie w komentarzu.

"Nie wybaczaj mu"
1.       Nie wybaczaj mu,szkoda słów…
Nie licz łez,nie kochaj już.
Zamknij po prostu oczy i wymyśl marzenie,
nie jest to trudne,aż takie jak myślisz,
zamknij oczy,może to wyśnisz.!

Powiedz nie,miej dość.
Nie mów nic, nie watro!
Nie załamuj się,powiedz pas,
Nie graj w tę grę.
Powiedz stop,nie brnij już!

2. Nie trać sił,dalej walcz,
Powiedz game over mu!
Niech wie,że nie jesteś przedmiotem,
Ty go żuć ,pokaż co potrafisz….

Wygrasz tę grę,
Tylko przestań oszukiwać się,
Zmień  to,on nie jest ideałem!
Jest tylu innych graczy,a ty sama na tym korcie!

Ref: Nie wybaczaj mu,szkoda słów…
Nie licz łez,nie kochaj już.
Zamknij po prostu oczy i wymyśl marzenie,
nie jest to trudne, aż takie jak myślisz,
zamknij oczy, może to wyśnisz.!



    Nie łatwo jest zapomnieć,
Nie łatwo nie pamiętać,
Nie łatwo nie myśleć,
Ale zobacz co cię czeka,

Nowe zakochanie,
Nowe przeżywanie
nowej miłości,
nie oszukuj się,
Wiesz, że ona teraz u Was nie gości!

Nie bój się przejść na inny tor,
Nie biegnij już, zrób przerwę, stój!
Daj spokój mu!
Więc  Nie wybaczaj, szkoda słów,
No, Nie licz łez, nie kochaj już.
Zaprzestań tej miłości!

2 komentarze:

  1. Uuu, całkiem fajna.
    Może zamieścisz nagranie z tą piosenką w Twoim wykonaniu? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)