wtorek, 5 lutego 2013

Czyli wyciągamy buty z szafy!

Siema♥

U mnie w regionie przyszły roztopy i zdaję sobie sprawę z tego,iż na ferie mogę nie mieć śniegu. W ogóle ostatnio mam same problemy. Dwa lata temu na lodowisku złamałam kość ogonową,bóle się teraz odnawiają i niestety zdaje się nie pójdę na dyskotekę karnawałową,ciągle bolą mnie plecy,od kilku dni. Za dwa dni wyniki badań-boje się....
No dobra,ale ten post nie o mnie!
Chodzi mi o to,jak już nawiązałam do tych roztopów to czas już chyba wyjąć z szafy buty. Co powiecie na adidasy lub stylowe botki.
Ja jeszcze chwilę poczekam,lecz może za tydzień wyjmę moje czarne nike.

1 komentarz:

  1. Nominowałam Cię do Versalite Blog Award ;)
    Szczegóły tutaj: http://heart-vacancy-poziomkowa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)