czwartek, 4 października 2012

Wyniki komentatora miesiąca+post

Sorry,że tak późno,ale tyle lekcji...sami wiecie!

Najpierw wyniki na komentatora miesiąca.
Wygrała  Meredith Crue
 Gratuluję. Bierzesz udział na konkurs na komentatora roku ( do 31.12.12) Wtedy wysyłam paczkę z nagrodą.Zapraszam abyś komentowała dalej.


Tym,którym się nie udało we wrz. miesiącu może udać się w październiku.
Lista komentatorów tygodnia znów jest pusta. :) A tak ( w mojej głowie) mam kandydatkę na komentatorkę padź. Ale zobaczymy czy bd dalej komentować :D
Ok-czyli nie wkurzać się i dalej komentować xD

POST  
Robótki ręczne
Robótki ręczne. Lubicie robić coś z czegoś sami? Ja czasami... Teraz próbuję z drewnianego otwieranego pudełka znalezionego na wystawce w Niemczech zrobić szkatułkę. Jeśli uda mi się doprowadzić to do końca do wkleję fotki z mojej kamery i kolejnych etapów. A tak wracając to zrobiliście coś kiedyś takiego? Ile czasu wam to zajęło? :) I życzę miłego piąteczku oraz weekendu :)

 

1 komentarz:

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)