czwartek, 6 września 2012

Szkoła,kartkówki i sprawdziany... I TYMBARK

Jest wieczór nie mam czasu za bardzo pisać,ale tak tylko na moment jestem :) Na początek chciałam się pochwalić,że zajęłam 3msc w wojewódzkim konkursie literackim (napisanie odpowiadania)
A teraz  trochę o szkole. Co dziś mieliście? Ja miałam lekcje do 14.05 = 2godz SKS. Trochę długo,ale siatka jest fajna :D I już mam  zapowiedziane kartkówki... ;/ Z angielskiego i historii ;/ na przyszły czwartek,chyba będę chora xD

Nie,no trzeba wkuwać.... A Wy? Też macie już kartkówki i zadania....

Mi się zawsze w szkole chce jeść ... ;D Zawsze! Ale teraz postanowiłam,że koniec z jedzeniem z automatu! Teraz picie! :D

Nie kumacie,co?

Po prostu będę kupować tymbarki w automacie zamiast jedzenia. Mamy kilka smaków,a poza tym tymbarki są pyszne. Kiedyś zbierałam kapsle a Wy?
Kocham smak mięta-cytryna i arbuzowy też jest oki ;D

         

Kapsle... ;)
    

Bardzo fajne są te teksty... ;) Pamiętacie,kiedyś można było wygrać darmowego tymbarka :D

Krótka ANKIETA (odpowiedzi w komentarzach)
  • Czy lubisz pić tymbarka?
  • Jaka butelka Ci odpowiada( chodzi mi o wielkość) 
  • Jaki smak najbardziej lubisz?
  • Zbierasz kapsle?
  • Twój ulubiony napis na tymbarku,to...?
  • Jak często pijesz ten napój?
  • Chciałbyś stworzyć jakiś smak,którego nie ma na rynku,np. jabłko-pomarańcza-brzoskwinia-cytryna :D
  • Od kiedy pijesz tymbarka?
  • Jak go oceniasz w skali od 1-10 ?
  • Tymbark jest najlepszy czy wolisz coś innego? (podaj nazwę)
  •  Coś od Ciebie
Wypełnicie ankietę? Napiszcie też coś o waszej szkole,chętnie przeczytam :D

1 komentarz:

  1. Odpowiedzi do ankiety xd
    -tak
    -yyy, ta szklana, nwm jaki rozmiar xd
    -pomarańcza - brzoskwinia
    -tak
    -wszystkie napisy lubię, nie mam ulubionego ;)
    -czasami kilka dziennie, czasami co kilka dni :]
    -już kiedyś stworzyłam podobną mieszankę... więc chyba tak :>
    -nie pamiętam... już jakiś czas.
    -10 :D
    -Tymbark najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)