wtorek, 4 września 2012

Pierwszy dzień w szkole+co z wakacji

Nadszedł... pierwszy dzień szkoły.

Jak było u Was? U mnie tak,że tylko lekcje organizacyjne,idę do 2 gimnazjum,ale nauczyciele są inni. Jutro jadę kotować pierwszaków(w naszej szkole to tradycja) W zeszłym roku ja byłam kotowana ;D 
Teraz się odwdzięczę xD

No i tak w ogóle,to nie miałam lekcji ,bo te organizacyjne to wiecie,nudy i nudy :D Także nie ma nic zadane :P No a co do kotowania to ja mam wyznaczone malowanie na kotki 1gimnazjów i coś tam jeszcze  :D

A Wy jak pierwszy lekcyjny dzień? 

-------------------------------------------

A tu jeszcze moja fotka,to z z wakacji ze wsi.Byłam wtedy u babci -.- Nie wiem czy jest ładna,ale strasznie wtedy mi się nudziło. Z resztą tak jak teraz :D 

Ale pamiętajcie,nie mogę codziennie pisać postów,bo wiecie... szkoła ;(

Bluzka H&M
Spodenki H&M
Kurtka- taki mój tajemniczy sklep :) bardzo fajny ;D
Baleriny- Suma

;D