sobota, 18 sierpnia 2012

Stara moda powraca!

Tutaj znajdziesz kilka dowodów na to,że stara moda powraca do teraźniejszej! I ona wcale nie była tak zła,mi się podoba a Wam? 

Zacznijmy od bluzek kimono. Są ładne,workowate. Nie dawno u mojej babci robiłam z cioćmi przegląd szafy i nie potrzebne rzeczy i ciuchy oddaliśmy biednym,tak,biednym. Moda powraca a ona miała same czyste i ładnie zachowane ciuchy. Mi się osobiście podobało kilka,ale one mają taki" starawy" materiał.... W końcu te bluzki mają po 20 lat. A tu kilka fotek wcześniej i dziś
Wtedy
Dziś

Taki przykład to też bandanki,zobaczcie

Lata 20-ste

  Dziś

No i jeszcze bluzki wkładane w spodnie,teraz też jest taka moda ,prawda?
Na 1 połowie widzimy bluzkę włożoną w dzwony ;) Lata 70

A tutaj dziś - bluzki wkładamy do spodenek bądź rurek

Podoją wam się dawniejsze stroje czy te dzisiejsze? I wiemy skąd się wzięła ta moda , mi się podoba bardziej teraz,ale wtedy też było nieźle ;)
 

5 komentarzy:

  1. Tak ta moda powraca i jest fajnie,tylko żeby dzwony nie powróciły! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm bardziej mi się podoba styl dzisiejszy ale faktycznie ma sporo wspólnego:)
    olacia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się chyba bardziej podoba dawniejszy styl. Większość z nowoczesnych ciuchów nie przypada mi do gustu, niestety. I bardzo nie podoba mi się noszenie bluzek w spodniach/spódniczkach, no ale co kto lubi.. :)
    Zapraszam do mnie: hey-just-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mi podoba wiecej dzisiejszy styl ;) ale i stary nie jest zly ;)))
    Zapraszam do mnie ;)http://kasiuni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. moda powraca, każdy to wie. Projektanci co chwila inspirują się wcześniejszymi trendami .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)