niedziela, 19 sierpnia 2012

Nareszcie jest pogoda!

W końcu wyszło słońce!


Mieszkam w województwie pomorskim i u nas jest świetnie już od wczoraj. Słońce pięknie świeci,można się wybrać nad jezioro i park wodny ;) Później tam pojadę,jak będzie chłodniej. Mam już za sobą lodowy   
deser! Był pyszny i zimny,w sam raz na letnią,końcową ,bo niestety sierpniową już pogodę... Nie długo
znowu szkoła, a  mnie ten fakt w ogóle nie cieszy... Niby dobrze się uczę,ale te oceny...masakra i wiadomo jak bd szkoła to bd mniej pisała... ;/

A co do pogody. Jak jest u Was? Gorąco czy chłodno? ;D Co robicie na upały?

Kilka sposobów na upały:
  •  Dużo lodów,
  • Jezioro,plaża lub basen
  • Leżak
  • Czapka z daszkiem
  • Cień xD
  • Strój kąpielowy 
  • Opalanie  ;)
Wybieracie się nad jezioro? Może jesteście lub byliście na koloni? Ja całe wakacje spędziłam w domu( Prawie nie liczą pojedynczych wyjazdów) ;)
A teraz moda♥ Co ubieracie w upały? 
Tutaj kilka Trendów na gorące sierpniowe dni...

 
Co o tym sądzicie? ;) I odpowiadajcie na pytania w komentarzach xD
 Zapraszam jeszcze Na ten blog tutaj jest ciekawe rozdanie,zapraszam

2 komentarze:

  1. U mnie też jest fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. SUUUUPER BLOG ;* OBY TAK DALEJ ;D

    http://ciezkiezyciejuli.blogspot.com/ <------- co sądzisz o moim .? ,,

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)