wtorek, 28 sierpnia 2012

Emo

Hej,ten post chciałam poświęcić stylowi EMO.

Co na ten temat mówi Wikipedia?
  Emo (IPA: /ˈiːmoʊ/) – dwuznaczny termin slangowy[1] używany do opisania lub w odniesieniu do mody, stylu[2] i postawy połączonej z muzyką post hardcore, pop punk, a także metalcore. Emo może również opisywać muzykę emo lub ogólnie stan emocjonalny ("czuć się jak emo"). Jest również (czasami niepochlebnie) używane w stosunku do kogoś ubierającego się jako stereotypowy emo lub kogoś ogólnie, we własnym mniemaniu, nieprzystosowanego do realiów świata

Co na ten temat myślę ja?
Ogólnie to Emo mi się podoba,bo są to ludzie,którzy mają swój styl i nie zważają na modę świata. Mają swoje własne zdanie. Ubierają się kolorowo lub całkiem na czarno. Podobają mi się ich fryzury. Jednak sama nie byłabym EMO,bo lubię podążać za modą,lubię też fajne spokojne łączenia strojów a emo chyba by to nie przekonało. Emo by się nie podobała zwykła sukienka w kwiaty i baleriny,a mi tak. Moja moda zależy też od mojego nastroju. Choć chciałabym mieć "drugie" życie ,w którym byłabym EMO . ;)

Fryzury emo:
       

Ubiór emo:
          

  Co o tym sądzicie?

2 komentarze:

  1. mi osobiscie niepodoba sie ten styl, niewiem czemu ale ten wlasnie styl kojarzy mi sie z ucieczka od problemow, takim osamotnieniem ale niewiem czemu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przeszkadza mi, podobają mi się ciuchy, ale fryzury już nie. Wolę zwykłego tapira w mim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)