piątek, 23 września 2016

Moja 18!

Tak, dwa tygodnie temu zdobyłam pełnoletność. Dojrzałam. Prawnie. Tylko prawnie. Czuję się dorosła od dawna, choć nie zmienia to faktu, że teraz mogę iść do sklepu i poprosić o co chcę. Albo zagłosować w wyborach, nieważne. Chciałam się z Wami podzielić zdjęciami z mojej osiemnastki. Jestem w klasie maturalnej i nie mogę obiecać częstych postów. No nie idzie.
Miałam takie szczęście, że wyprawiałam w ten dzień,w którym naprawdę się urodziłam. Było około 30 osób z rodziną, ale zdjęć z rodziną nie chcę wstawiać, bo po co?  Dzień był naprawdę udany, ale nie niezapomniany. Bo z ogromnej ilości wrażeń prawie nic nie pamiętam. Wiecie jak to jest organizować coś - ciągła bieganina i patrzenie na najmniejsze błahostki. Jednak bardzo mi się podobało i mam nadzieję, że gościom również.
A jaka była/ będzie Twoja osiemnastka? :)
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)