wtorek, 5 maja 2015

Ergo Arena, Gdańsk - 18/19.04.15

Witam, dziś przywołam kwietniowy Puchar Polski. To już moja kolejna ,,prywatna wycieczka'', albo nasza - bo pojechałam z koleżankami. Osiemnastego odbyły się dwa mecze, w tym grała nasza kochana Skra Bełchatów, która niestety do finału nie doszła. Pierwszy mecz grał Lotos Trefl Gdańsk vs. Skra Bełchatów, a drugi Asseco Resovia vs. Jastrzębski Węgiel. W finale spotkał się Trefl z Resovią, zacięte spotkanie (jak zapewne wiecie) wygrał Gdańsk. Mecz naprawdę mi się podobał, w finale kibicowałam Lotosowi ze względu na przemiłego statystyka (ale o tym wspominałam kilka postów wcześniej). Udało nam się zrobić zdjęcie z Andrea Anastasi. Atmosfera meczów była nie do opisania, a kibice sprawili się na medal. Przy okazji zwiedziłyśmy Gdańsk, bardzo spodobała nam się starówka. Jeśli szukacie fajnego hotelu na dobrą kieszeń to piszcie na priv, a opowiem Wam moją przygodę i podzielę się opinią. Spontaniczne wypady są naprawdę świetne, w wakacje planuję więcej takich. ;) Jeśli chcecie to napiszcie w komentarzu, a zrobię Wam kosztorys dwudniowej spontanicznej wycieczki.
P.S
Niedługo wyjeżdżam do Londynu, więc jeśli chcecie post o pakowaniu się napiszcie na dole. ;)




























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)