czwartek, 1 stycznia 2015

~~~~

Witam Wszystkich już po świętach, po Bożym Narodzeniu jak i również po Nowym Roku. U mnie wszystko bardzo okej, mam nadzieję, że spędziliście miło czas w świetnym towarzystwie. Te post będzie taki ogólny, bo tutaj pokażę Wam co dostałam pod choinkę (jak każdy to ja też), przedstawię Wam moje osiągnięte cele 2014 roku i te, które mam zamiar osiągnąć w tym,już 2015 roku. Oczywiście składam Wam najserdeczniejsze życzenia dotyczące Nowego Roku i blablabla... Wiecie co dalej. ;)

Okej, więc tak, cele, które udało mi się zrealizować:

1. Mieć świadectwo z paskiem.
2. Pojechać do Niemiec.
3. Zrobić sobie zdjęcie z Michałem Winiarskim.
4. Zdać całkiem dobrze test gimnazjalny.
5. Zdobyć poziom 4% w Oriflame.
6. Nie nudzić się w wakacje.
7. Pojechać do EuropaPark. 
8. Być szczęśliwą!

Dobra, dobra, na tę chwilę więcej nie pamiętam, Oto moje cele na ten rok:

1. Mieć świadectwo z paskiem.
2. Kolejna fotka z Winiarskim + Kłos!
3. Uczyć się matmy pilnie!
4. Więcej czytać.
5. Mniej Internetu - więcej czasu dla mnie.
6. Więcej nauki.
7. Powtórzyć te świetne wakacje ♥
8. Piec mniej zakalcow. ;)
9. Kolejny poziom w Oriflame.
10. Być szczęśliwą i pozytywną osobą.
11. Pisać więcej wierszy!


Okok, teraz pokażę Wam moje drobne prezenciki:

Wielkie kapciochy małpki - milutkie i cieplutkie *-*

Dokładnie takie same, srebrne kuleczki.

,,Gwiazd Naszych Wina'' - czytaliście? Podoba Wam się?




Taki zegarek :)
A Wam co przyniósł Mikołaj? ;)



7 komentarzy:

  1. GNW jest najlepszą książką..... ❤❤❤


    Zolilollix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że uda ci się zrealizować te postanowienia :D
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam bym chciała poznać Ignaczaka :D
    Chociaż fotka z Winiarem i Kłosem :DD mrr :DDD
    Życzę Ci abyś miała ten czerwony pasek.
    A zakalce czasem też są dobre :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, Igła ma świetne filmy na YT.
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  4. nie czytałam książki tylko obejrzałam film i jest świetny :)

    ciekawe postanowienia obyś się ich trzymała:D

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia w realizacji postanowień :) Świetne prezenty ^ ^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za to, żeby Twoje postanowienia się spełniły : ) Ja czytałam Gwiazd Naszych Wina i książka bardzo mi się spodobała, co prawda czytałam lepsze ale warto po nią sięgnąć : )

    Pozdrawiam
    http://nennka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)