wtorek, 19 sierpnia 2014

Recenzja rzeczy od Rose Wholesale

Więc tak, wczoraj otrzymałam paczkę od Rose Whosale i szczerze mówiąc moje zdanie o tej firmie jest średnie.Wiadomo, że po chińskich firmach super jakości spodziewać się nie można, ale liczyłam co prawda na trochę lepszy stan owych rzeczy.

1) Żakiet okazał się za mały, zwłaszcza rękawy, które muszę podwijać żeby wyglądały dobrze.
To jest właśnie ta jedna wada, ale ogólnie tkanina bardzo mi się podoba. Materiał jest okej. ;) Następnym razem jeśli coś zamówię, będzie to na pewno o rozmiar większe.
2) Zegarek nie działa ( Oby to była kwestia baterii). ;)
Zaniosę go do zegarmistrza  i się dowiem. :)
3) Bransoletka jest śliczna, niestety urwała się przy zapinaniu. ;(
4) Naszyjnik jest super, jeśli chcecie go zamówić - jak najbardziej polecam! :)

Linki do produktów, wejdźcie w nie i zobaczcie jak super prezentowały się na zdjęciach.
Świetny naszyjnik. - Polecam
Żakiet - Pamiętajcie żeby zamówić o rozmiar większy!
Zegarek - Napiszę o nim więcej po wizycie u zegarmistrza.
Bransoletka - Ładna, lecz kiepski materiał- nie polecam.








5 komentarzy:

  1. Szkoda, że żakiet okazał się przykrótki :/
    madda blog->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Zegarek jest śliczny :***

    http://roksanablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Żakiet super, ale rzeczywiście mógłby być większy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najładniejszy zegarek( może spróbuj oddać go do reklamacji)
    Pozdrawiam i od teraz obserwuje http://daybykara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się bardzo podoba zegarek , po prostu uwielbiam zegarki :D .
    Świetny post :) .
    Co powiesz na obserwację za obserwację ja już cię obserwuję :) .

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)