poniedziałek, 14 lipca 2014

Long summer post

Mija dopiero drugi tydzień wakacji a ja przeżyłam już dużo wakacyjnych przygód, z których jestem niesamowicie zadowolona. Zacznę po kolei. Pierwszy wakacyjny tydzień spędziłam w Niemczech w okolicach Stuttgartu. Pogoda dopisywała, więc dni spędzałam na basenie lub plaży. Nie obyło się też bez zakupów i zwiedzania. Jednak najlepszy z tego wyjazdu okazał się Europa Park. Jest to drugi park rozrywki zaraz po Disney-landzie. Niestety nie udało mi się wszystkiego obejść, ale zrobię to w sierpniu, bo znów planujemy podobny wyjazd. Weszłam na kolejkę, która miała 73 metry wysokości! 
W Niemczech grałam także w szachy na wielkiej szachownicy, po której można chodzić. 
Smaczne były także ogromne desery, które widać na zdjęciu. 

W drugim tygodniu (już w Polsce) wybrałam się rowerem na wieś ( ok.20 km od mojego miejsca zamieszkania). Także było bardzo fajnie. :)

Oto zdjęcia:






























7 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zdjęcia, zazdroszczę Ci tego wyjazdu do Niemiec! :)
    Fajnie, ze miło spędzasz wakacje :)

    Pozdrawiam! :)
    www.personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chce sie wybrac do tego parku, zazdroszczę Ci, że ta byłaś ;D
    Dodaję do obserwowanych. zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałas co robic i widac, ze rzeczywiscie udany byl wypad :) dodalabym od siebie, zeby zdjecia byly jednak nieco wieksze :) bardziej widac co i jak. Pozdrawiam, zapraszam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjnie wyglądają te desery, mnóstwo owoców na nich było. ;) i fajne miałaś faktycznie te pierwsze dwa tygodnie, szczególnie wyjazdu do Niemiec zazdroszczę. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę że pierwsze tygodnie wakacji udane :) , super zdjęcia , już obserwuję :)
    zapraszam http://www.fashionismaio15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne paznokcie! :)
    http://chasingshad0ws3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)