poniedziałek, 26 maja 2014

Prooooszę o kliki.:)

W piątek nowy post. ;) 

I klikajcie. ;*

Chciałabym nawiązać współpracę, więc proszę klikajcie w baner Sheinside po prawej i linki w tym poście. ;)


Przeglądałam ostatnio sklepy internetowe i natknęłam się na sklep http://www.sheinside.com/
Bardzo podobają mi się ubrania na tej stronie, a także świetne ceny.
Znalazłam bardzo wiele ubrań na ciepłe, a nawet gorące dni. W ostatnich dniach temperatura nieźle podskoczyła do góry (co jest świetne), w związku z tym należy wyjąć z szafy letnie ciuszki. Bardzo podobają mi się ciuchy na SHEINSIDE, zerknijcie a z pewnością znajdziecie coś dla siebie. ;)

Tutaj ciuszki, które podobają mi się najbardziej:
Wielobarwny Graffiti Print Chiffon bez ramiączek suknia
Klik


Klik

Jaskrawożółty Spaghetti Strap Pasek Loose Style
Kilk

Granatowy Spaghetti Strap niepokoju Najlepiej z spódnicy suknia
Kilk
Czarne krótkie Słoneczniki rękawem Koszulka upraw Drukuj
Kilk
SUKI krótkim rękawem biały T-shirt druku Serce
Klik
MARINES Krótki rękaw Kotwy różowy T-shirt druku
Klik
Różowy gradient Maple Leaf Print Vest
Klik

Krótki rękaw Kwiatowe czarny T-shirt listów Drukuj upraw
Kilk



Krótki rękaw NOPE czarny T-shirt druku
Klik




Light Blue Eyes Drukuj kołnierz stoiska Prosta sukienka
Klik




Jakie ubrania z powyższych podobają Wam się najbardziej? ;)