poniedziałek, 26 maja 2014

Prooooszę o kliki.:)

W piątek nowy post. ;) 

I klikajcie. ;*

Chciałabym nawiązać współpracę, więc proszę klikajcie w baner Sheinside po prawej i linki w tym poście. ;)


Przeglądałam ostatnio sklepy internetowe i natknęłam się na sklep http://www.sheinside.com/
Bardzo podobają mi się ubrania na tej stronie, a także świetne ceny.
Znalazłam bardzo wiele ubrań na ciepłe, a nawet gorące dni. W ostatnich dniach temperatura nieźle podskoczyła do góry (co jest świetne), w związku z tym należy wyjąć z szafy letnie ciuszki. Bardzo podobają mi się ciuchy na SHEINSIDE, zerknijcie a z pewnością znajdziecie coś dla siebie. ;)

Tutaj ciuszki, które podobają mi się najbardziej:
Wielobarwny Graffiti Print Chiffon bez ramiączek suknia
Klik


Klik

Jaskrawożółty Spaghetti Strap Pasek Loose Style
Kilk

Granatowy Spaghetti Strap niepokoju Najlepiej z spódnicy suknia
Kilk
Czarne krótkie Słoneczniki rękawem Koszulka upraw Drukuj
Kilk
SUKI krótkim rękawem biały T-shirt druku Serce
Klik
MARINES Krótki rękaw Kotwy różowy T-shirt druku
Klik
Różowy gradient Maple Leaf Print Vest
Klik

Krótki rękaw Kwiatowe czarny T-shirt listów Drukuj upraw
Kilk



Krótki rękaw NOPE czarny T-shirt druku
Klik




Light Blue Eyes Drukuj kołnierz stoiska Prosta sukienka
Klik




Jakie ubrania z powyższych podobają Wam się najbardziej? ;)

29 komentarzy:

  1. Bardzo fajne ubrania :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się na bluzka do pępka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm. Świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam ten sklep, miałam okazje z nimi wspólpracować!
    Świetne mają ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super ubrania. Ciekawe jakie są gatunkowo, bo na zdjęciach wyglądają świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Współpracujecie? Jak fajnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sheinside ma naprawdę ciekawe i ładne ciuszki, ja współpracuję z nimi już jakiś czas i jestem zadowolona ze współpracy ! :) Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie ciuszki <3

    weird-world-of-blue.blogspot.com
    Będzie miło jeśli zostawisz komentarz ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarna sukienka wydaje się śliczna :) Na pewno odwiedzę ten sklep.
    Zapraszam sklep-z-pamiatkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne ubrania :) Sama chciałabym wiele ubrań z Sheinside.

    OdpowiedzUsuń
  11. Druga sukienka z góry jest w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza jest przepiękna!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne ciuchy ;)
    Obserwuję, liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukeinki są super,koszulki też niczego sobie. Zaobserwowałam,poklikałam w widgety,linki i zapraszam do siebie i licze na rewanż w postaci obserwacji:
    aysha-aysh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. już
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ubrania są cudowne *-* a szczególnie koszulki 1-5 są najlepsze <3 Poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne te sukieneczki. Prosiłaś o kliknięcie w baner, kliknęłam. :)

    http://nutnats.blogspot.com/2014/05/a-moze-joga.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Kliknęłam w baner jakieś 30 razy xd <3 zachęcam do zaobserwowania i skomentowania!!!
    http://mojecukierkowezyciee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne ubrania. :-)
    Ja w tym roku nastawiłam się na pastelowe kolory.
    Obserwuję i liczę chociaż na komentarz u siebie.
    Mam w planach zorganizować konkurs pod warunkiem, że będzie minimum po 10 komentarzy pod każdym z 4 postów. :-)
    www.monaric.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Top ze stokrotkami jest przegenialny. *-* Btw. wszystko wyklikane.

    OdpowiedzUsuń
  22. Włochy to przepiękny kraj, miałaś okazję go odwiedzić? :]

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety nie, ale z pewnością w przyszłości. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Poklikane :)) zapraszam do zaoobserwowania mojego bloga :))
    Jutro tez poklikam :*

    OdpowiedzUsuń
  25. poklikałam i mają oni naprawdę piękne ciuszki :)
    obserwuje i licze na rewanż <3

    http://karo-karoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Poklikałam ;)
    http://otwarte-wrota.blogspot.com/ - będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz coś po sobie

    OdpowiedzUsuń
  27. Kliklam oczywiśćie c;
    teenluxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi najbardziej podoba się druga sukienka. :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)