sobota, 10 maja 2014

Rozdanie! Do 11.06.14



Siemka!
Oczywiście nie mogę zrobić nic innego jak Was tylko przeprosić.. Jak mówię, że coś zrobię to zawsze robię to z opóźnieniem. Nie ukrywam zainteresowania, bo w piątek miałam 571 wyświetleń, za to Wam dziękuję i wynagrodzę niespodzianką na rozdaniu. I tak dziękuję, że jesteście ze mną i z przyjemnością organizuję to rozdanie. Miałam bardzo zapracowany tydzień i tyle kłopotów i kłótni... Ale nieważne, teraz pozostaliście WY :) Moje skarbiki :)

Dla WAS zorganizowałam to rozdanie.
Zasady są proste:

1. Paczkę wysyłam do jednej osoby tylko na terenie Polski.
2. Trwa ono miesąc - czyli do 11.06.2014 roku.
3. Należy:

DLA OSÓB POSIADAJĄCYCH BLOGA

OBOWIĄZKOWO:
*Dodać się do publicznych obserwatorów (1 los)
*Dodać baner z linkiem i zdjęciem w pasku bocznym na swoim blogu. (1 los)

DODATKOWO:
* Dodać mnie do blogrolla (+1 los)
* Napisać  osobną notkę o rozdaniu (+2 losy)
* Dołączyć tekst o rozdaniu do innej notki (+1 los)
* Polubić mnie na facebooku LINK (+ 1 los)

Jeśli nie będzie min. 30 zgłoszeń to unieważniam rozdanie :)

DLA OSÓB NIE POSIADAJĄCYCH BLOGA:

OBOWIĄZKOWO:
*Obserwować bloga
*Polubić stronę Styleeworld na facebooku (link powyżej)
* Udostępnić informację o rozdaniu na swoim facebook'u.

Do wybrania dwa banerki:





Nagrody tym razem bardziej książkowe:
*,,500 000 opowieści o miłości''
*,,Kraina Śpiewających Róż''
*Peeling ,,Cień''
*Szampon ,,7 days''
*Niespodzianka za moje spóźnienie ;)

Do wyboru jedna książka, jeśli na początku nie napisałyście jaka, jeśli wygracie zapytam się przez maila.

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY:
Obserwuję bloga jako:
Dodałam baner: TAK/ NIE (link)
Dodałam do blogrolla: TAK/NIE (link)
Dodałam osobną notkę: TAK/NIE (link)
Dołączyłam tekst do notki: TAK/NIE (link)
Polubiłam na facebook'u: TAK/NIE (link)
Udostępniłam informację o rozdaniu na facebook'u: TAK/NIE (link)
Tytuł wybranej książki: ,,500 000 opowieści o miłości'' lub ,,Kraina Śpiewających Róż''
Mail:



POWODZENIA KOCHANI! ;*